Najważniejszym elementem firmy są pracownicy i kierownik. Kiedy pracownik nie rozumie kierownika pojawiają się straty. Stratą jest również brak zaufania do kierownika. Ludzie zaczynają kombinować. Idealnie jest kiedy zespół szanuje i podziwia kierownika, dlatego należy rozwijać się i ulepszać swoją osobowość nie tylko w biznesie, ale również w
życiu osobistym.
Jak można zdobyć ich zaufanie? Najlepiej jeśli masz coś co możesz pokazać i udowodnić, że to jest Twoje. Wtedy ludzie pójdą i będą słuchać co do nich mówisz, oczekując podobnych rezultatów, które mogą później pokazać innym… Czy zaufanie wystarczy? Nie! Musisz zrobić taką komunikację w firmie, aby ludzie bezbłędnie i szybko realizowali polecenia oraz rozwijali biznes. Ważne jest szybko, czyli każda strata w komunikacji między ludźmi w Twojej firmie to strata pieniędzy. Musisz to zrozumieć, że w perspektywie lat te drobne sprawy gwarantują, czy firma się utrzyma, czy odpadnie z gry. Czy można ufać pracownikom? Musisz stawiać na najlepszą rekrutację! To ma być zrobione profesjonalnie, warto zatrudnić zewnętrzną firmę. Z doświadczenia mówię Ci, że to pomoże. Ludzie są bardzo różni i z wielu powodów mogą nie pasować. Człowiek może być dobry, ale mieć zły charakter lub nie lubić jakiegoś elementu Twojej firmy. To stworzy
problemy typu kradzieże w firmie, czy wyzwiska. Brak zrozumienia, czy różne cele to gwarancja porażki.
Na rekrutacji się nie kończy, nawet kiedy masz tego najlepszego pracownika. Musisz go dopasować do pozostałych i zorganizować jego życie tak, aby chciał z Tobą zostać. Ludzie tak samo jak kobiety, czasami uciekają tam gdzie jest lepiej. Tak samo wygląda w firmie. Więc nie bądź zdziwiony. Czasami wyszkolisz ludzi, płacisz na nich, a oni wyczują lepszą okazję i uciekną z całą wiedzą do lepszej firmy, gdzie będą pozłacane kible. To tylko moje zdanie. Inwestuj w pracownika rozsądnie! Pisz umowy o zakazie konkurencji, czy poufności działań realizowanych w firmie, jeśli są istotne. Nie bądź naiwny! Nie przekazuj wszystkich informacji pracownikom. Swoje najważniejsze strategie i plany zachowaj dla siebie. W ten sposób w przypadku wykrycia zdrajcy, będziesz mieć siłę, aby postawić firmę i odegrać się. Jeśli klient rozsądnie tłumaczy, zwróć mu towar. To podnosi Ciebie w jego oczach. Pamiętaj jednak, że zdarzają się kombinatorzy. Na Twojej stronie muszą być podane informacje firmy, regulaminy, warunki sprzedaży, reklamacji, informacje o ochronie danych osobowych i podobne! Bez takich informacji tracisz na wiarygodności, klient może zamknąć stronę!
Czasami wyszkolisz ludzi, płacisz na nich, a oni wyczują lepszą okazję i uciekną z całą wiedzą do lepszej firmy, gdzie będą pozłacane kible. To tylko moje zdanie. Inwestuj w pracownika rozsądnie! Pisz umowy o zakazie konkurencji, czy poufności działań realizowanych w firmie, jeśli są istotne. Nie bądź naiwny! Nie przekazuj wszystkich informacji pracownikom. Swoje najważniejsze strategie i plany zachowaj dla siebie. W ten sposób w przypadku wykrycia zdrajcy, będziesz mieć siłę, aby postawić firmę i odegrać się. Jeśli klient rozsądnie tłumaczy, zwróć mu towar. To podnosi Ciebie w jego oczach. Pamiętaj jednak, że zdarzają się kombinatorzy. Na Twojej stronie muszą być podane informacje firmy, regulaminy, warunki sprzedaży, reklamacji, informacje o ochronie danych osobowych i podobne! Bez takich informacji tracisz na wiarygodności, klient może zamknąć stronę!
Odpowiedz