Nie będzie zaskoczeniem, że przede wszystkim musi mieć pieniądze i nie być skąpcem. Bo to bardzo irytujące, kiedy zaniża cenę i zadaje dziwne pytania. Ale nie to jest najważniejsze.
Przede wszystkim musi mnie lubić i mieć pozytywne podejście do sprawy. Oczekiwać najlepszego. Bo taki klient nawet z najgorszego contentu wyciśnie dla siebie miliony.
Są klienci, którzy wiecznie tylko marudzą, a sami nic nie robią. Takich unikam. Pracowitość to ważna cecha, ale tego też mogę Ciebie nauczyć. Nie czepiaj się, nie doszukuj problemów tylko skup na nauce i zadawaniu dobrych pytań, które mogą Ci pomóc.
Nasza współpraca to nie zawody. Mam poprawić Twoje życie. Więc nie oczekuj nie wiadomo czego. Po zakończeniu współpracy pewnie się rozstaniemy, ale lubię robić kolejne interesy z tymi samymi ludźmi. Kiedy się trochę poznamy to mamy do siebie więcej zaufana i biznes idzie lepiej z dwóch stron.
Co jeszcze jest dla mnie ważne? Poza dobrym podejściem do biznesu, oczekuję wiedzy na temat tego czego szukasz. To bardzo ważne. Albo przynajmniej nie czepiaj się mnie i po prostu płyń z prądem rozmowy. Zobaczysz, że wnioski będą zaskakujące, a efekty zadowalające.
Wiedza jest w książkach i kursach. Ważne jest dla mnie żebyś się określił/a na jakim etapie jesteś. Cel jest taki, żeby treści były odpowiednie. Niektórzy nie wiedzą nic, a inni mają spore doświadczenia. Aby wycenić i zaproponować program szkoleniowy lub inną współpracę – muszę wiedzieć na jakim etapie jesteś. To bardzo ważne i pomyśl o tym, zanim wykręcisz numer lub napiszesz maila.
Najlepiej kiedy klient mieszka w okolicy Chełma, czy Lublina. Bo tam po prostu bywam i chcę budować bazę klientów jak najbliżej siebie. To ma znaczenie strategiczne dla mnie i każdego innego biznesu.
Nie ma znaczenia dla mnie kim dokładnie jesteś i nie wypytuję o osobiste sprawy. Chyba, że szkolenie dotyczy relacji damsko-męskich lub w wyjątkowych sytuacjach rozwoju osobistego. Nikomu tych informacji nie przedstawiam, ani nie sprzedaję. Kupując w naszym sklepie również masz bezpieczeństwo na najwyższym poziomie.
Co jeszcze? Tego naprawdę nie ma dużo. Klient musi mieć kasę, podejście, rozeznanie w sytuacji i współpracować ze mną. Wtedy robi się najlepsze biznesy. Bo marudzący i skąpy do niczego nie dojdzie.
Dla każdego mam jakąś propozycję. Jednak preferuję klientów na początku drogi biznesowej, bo oni się najwięcej nauczą. Coaching może być przeprowadzany nawet z zaawansowanymi klientami. Ale wszystko wymaga czasu i cierpliwości. Moja oferta jest głównie kierowana do nowych firm, które dopiero budują wizerunek online. Jednak zawsze szukam jakiejś wartości, którą możemy wspólnie osiągnąć.
Dziękuję za tą propozycję tematu. Wasze pomysły mają dla mnie znaczenie, a jeśli będziecie mi doradzać nad ulepszaniem biznesu – możecie dołączyć do elitarnego Klubu. Szacunek za szacunek!
Jeśli macie jakieś pytania – śmiało piszcie. Chciałbym żeby na moim blogu odzywało się trochę więcej osób, bo tematy są ciekawe i warte uwagi, i dyskusji. Nie wiem dlaczego milczycie!?
1 comment so far