loader image

Zrozumienie ze strony ludzi

Zrozumienie ze strony ludzi

Twoje działania w oczach śmiecia, są śmieciem. Pamiętaj. Dlatego kiedy robisz jakieś show, czy pokazujesz wartości – zacznij od wyboru odpowiedniej widowni. Nie rozmawiaj z ludźmi gorszymi od siebie, chyba że są w porządku. Po co się stresować i wmawiać coś, jeśli ktoś nie słucha.
Jeśli coś robisz, zastanów się jak to może zostać odebrane, oczy świata patrzą. Głupki robią problemy ze wszystkiego, każdego słowa jakie mówisz. Dlatego zawsze prostuj się poprzez zabawne komentarze, czy jakieś mądre zdania. Oni nie wierzą, to jest największy problem. Są śmieciami i śmieciami umrą. Nie rozumieją Ciebie. Nie rozmawiaj z takimi! Naucz się przemawiać i tworzyć wydarzenia. To sztuka zaprezentować coś w taki sposób, aby do każdego trafić. Kiedy nauczysz się, będziesz bardziej, niż mocny. Robić przedstawienie to przekonywać i pokazywać, że jesteś fajny. Produkt to jedno, ale zaprezentować go to drugie. Naucz się empatii, czytaj książki na temat psychologii i zobaczysz jak zwiększy się Twoja sprzedaż.

Biznes to nie tylko zrobić produkt, to jest sprzedać go! Możesz zrobić najlepszy samochód świata, ale jeśli nie wiesz jak go sprzedać
– jest nic nie warty! Trzeba przejrzeć na oczy i zastanowić się o co tak na prawdę chodzi, jaka jest kolejność ważności elementów. Co w życiu jest ważne, a co nie jest. W ogóle nie słuchaj ludzi, oni czasami nawet nie chcą rozumieć. Ignoruj ich. Rób swoje. Chroń swoje dane i tajemnice firmy. Dlatego, że pracownik dzisiaj może być przeciwnikiem jutro. Stwórz dobrą kulturę w firmie. Niech ona będzie jak rodzina, a nie miejsce tortur. Nie pytaj o opinie na temat produktu osoby, która nie ma pojęcia na ten temat. Skieruj się do naukowców, czy badaczy. Oni przekażą Ci prawdziwe informacje. W ten sposób do czegoś dojdziesz, słuchanie złych doradców prowadzi do zniszczenia. Kiedy rozmawiasz stosuj parafrazy. Powtarzaj zdania i upewnij się, że wszystko powiedziałeś. Niech klient zakończy rozmowę. W ten sposób pokażesz się jako profesjonalista. Dopasuj szybkość do rozmówcy… Nie naciskaj! Pamiętaj o potrzebach ludzkich i o tym, że klient chce wiedzieć najwięcej o produkcie. Nie naruszaj sfery osobistej podczas rozmowy, to nie jest potrzebne
– może prowadzić do problemów.

Odpowiedz