loader image

Zegar tyka

Zegar tyka

Czas to ważny wskaźnik. Zwróć uwagę na swój wiek i zaplanuj wszystko tak, aby Twoje życie było dobre. Pamiętaj, że każdy rok przynosi zmiany. Biznes będzie inny, może pojawić się nowy gracz. Lepiej się przygotować, niż odpoczywać i liczyć, że będzie ok. Dlatego wielkie firmy tworzą nowe dzieła, nawet kiedy są w czołówce i mają pieniądze na przeżycie najbliższych 10 lat. Może przyjść moment, że pojawi się coś co sprawi, że stracą 70% użytkowników i będą na przegranej pozycji. To jest możliwe. Dlatego bądź czujny i zaplanuj wszystko dobrze. Przewiduj zmiany i reaguj w odpowiednim momencie. Czas leci, ludzie się zmieniają. Zasady gry bardzo szybko ulegają ludziom i technologii. Musisz czuć ludzi i mieć w sercu biznes, aby potrafić manewrować w czasie. Musisz wiedzieć kiedy coś zrobić, kiedy nie. Czy warto w coś wejść, a może nie. Dlaczego coś jest dobre, czy będzie lepsze? Więc staraj się iść za prądem i badać wszystko.
Niech biznes układa się jak puzzle, a nie będzie losową zabawą w ganianego! Szanuj pieniądze i bądź rozsądny kiedy starasz się o inwestora. Zapisz efekty, które osiągnąłeś nie bajki. Kiedy Twoja firma się rozwija, zawsze obserwuj co dzieje się obok. Kiedy nie wiesz, może być tak, że wydaje Ci się – tak na prawdę wszyscy są lepsi i mają większą wiedzę. Może zmierzasz w złym kierunku, dlaczego tego nie obserwujesz?

Zawsze musisz być opanowany i zaangażowany. Klient lubi kiedy zwraca się na niego uwagę. Musisz nauczyć się słuchać i zadawać odpowiednie pytania. Etyczna obsługa kształtuje długoterminowe relacje. Traktuj klienta z szacunkiem, zobaczysz jakie będą efekty. Bądź cierpliwy i nie naciskaj. Niech biznes płynie naturalnie, ale popychaj go. Nie czekaj! Niech te pchnięcia będą rytmiczne i dopasowane do rynku. Kiedy jest źle, zwolnij – zajmij inną pozycję i napieraj! Aby stworzyć dobrą reklamę, przygotuj się na wiele testów i nauki. Będzie to kosztować, jeśli będziesz robić samodzielnie. Agencje reklamowe mają wiedzę, po prostu bardziej się to opłaca, niż narzekać. Bo kupić to jedno, ale osiągać zyski drugie. Naucz się korzystać z narzędzi, a nie narzekać, że nie potrafisz. Moja rada to reklama w proporcji 25% zysków. Czasami może być więcej, ale liczy się kierunek przekazu i siła.

Odpowiedz