Poza produktem, pracownikami i całą otoczką firmy istnieje coś takiego jak serwis i jakość. Firmy zatrudniają ludzi do pracy nad jakością, ponieważ to poprawia sprzedaż. Serwis jest tak samo ważny, dobrze przeprowadzony proces sprzedaży, czy reklamacji gwarantuje zadowolenie klienta.
Czasami genialny produkt może sprzedawać się słabo ze względu na słaby serwis lub jakość elementów. Dlatego nie warto na tym oszczędzać. Lepiej zmieniać cenę, niż szukać oszczędności w otoczce produkcie, gdzie ludzie patrzą na szczegóły i oceniają. Cena może być wyższa, ale jakość dostawy i szczegóły muszą być epickie. Nie trzymaj w firmie darmozjadów. Jeśli ktoś jest słaby i nie poprawia się, zwolnij go. Po co psuć sobie reputację,
czy tworzyć problemy? Najważniejsze to wybrać odpowiednią osobę, taką którą nie trzeba pilnować. Chyba, że chcesz, aby Twój dzień wyglądał kiepsko? Czasami małe zmiany produktu mogą zmieniać obraz całej firmy. Te drobne zmiany gwarantują dużą sprzedaż, są badanie przez wielu. Kiedy nie szkolisz pracowników i nie sprawdzasz ich, jest źle! Twój sprzedawca musi przekonywać i rozwiązywać problemy szybko i profesjonalnie.
Odpowiedz