Cybergia: Inwazja
Zastanawiamy się ze Sławkiem jak wypromować naszą grę, jak ją nazwać. Co w tej grze będzie dawać wam radość? Dzisiaj siedzę nad tym tematem. Kolejna rozmowa ze Sławkiem za dwa tygodnie. Ale powoli zaczynamy widzieć naszą grę.
Zrobione jest 1/3 grafiki. Na pewno wiele nam zajmie budowanie gameplaya i fabuły. W Cybergia Inwazja znaczenie będzie raczej miało to, co się wybiera. Jaka droga i jakie wyzwania? Gra nawiązywać będzie do gry Sacrifice. Jednak będzie w 2D i bardziej rozbudowana. W sensie wyborów i możliwości. Będzie więcej misji.
A pozostałe aspekty gry przemyślę dzisiaj. Sławek musi napisać swoje opinie na temat moich pomysłów do gry. Wtedy zaczniemy budować ogólny dokument – o czym jest gra i jakie daje możliwości?
Dalej szukamy programisty. Nie jest to łatwe wyzwanie bez wsparcia finansowego, ale próbujemy. Przydałby nam się człowiek, który doradzi, zrobi trudne rzeczy i będzie się z nami dobrze bawić! Oczywiście przewidujemy wynagrodzenie dorywcze i barter oraz prowizję ze sprzedaży gry przez parę lat 25%!
Myślimy również nad utworzeniem fanpage naszej gry.
Cybergia: Arena
Ta gra nabiera kształtów. Nie wiem jednak, czy zdążę na czas ze wszystkimi funkcjami. Aktualnie pracuję nad systemem cywilizacji. To skomplikowana sprawa i gra może nie posiadać niektórych funkcji w tym roku. Jednak po zakupie masz prawo do kolejnych wersji gry. Oczywiście w ramach tej samej wersji. A nie do sequeli.
Co ciekawego wymyśliłem?
- system sektorów
- system zarządzania cywilizacją
- ciekawy system pojedynków na arenie
- system combo
- podstawowa mechanika gry, w tym pasek czasu
- i wiele więcej, ale to mi przyszło do głowy na pierwszym miejscu
Gra zostanie ukończona do końca listopada. Może być opóźnienie do końca grudnia. Ale bądźmy dobrej myśli. Jak przysiądę do gry to szybko pójdzie…
Odpowiedz