Zdecydowałem, że od poniedziałku montuję grę Cybergia: Arena. Pierwszy tydzień będzie związany z mechaniką gry. Kolejny poprawki i balans.
Co jeszcze będzie można znaleźć w naszej grze? Zapowiada się gra casualowa. Idealna na przerwę w pracy, czy podczas nauki. Gra, która daje sporo możliwości i radości. Każda rozgrywka jest inna. Gra nawiązuje do Sacrifice i Dota. Można tam znaleźć również inne powiązania.
Najważniejszym przekazem gry jest walka o teren i obrona obiektów. Rozwijanie postaci. Robienie dobrych ruchów, jak szachy.
Najpierw stworzę interfejs. Zamknę możliwości mapy i państwa. Będę je robić dopiero jak skończę podstawową mechanikę potyczki, zbieractwa i magii. W kolejnej wersji gry będzie można robić dużo więcej. Ale bądźmy realistami. Powoli. Najważniejsza jest możliwość interakcji na mapie głównej i aktywacji obiektów. W podstawowej wersji 0.5 będzie można już nabijać punkty i rywalizować z innymi na tablicy wyników online.
Przed ukończeniem wersji 0.5 będzie już możliwość tworzenia schematów i podobnych, ciekawych mechanik. Jednak moduł państwa i mapy dodatkowej będzie zrobiony dopiero później. Będzie trochę z tym pracy…
Mam nadzieję, że dam radę. Czasu jest mało, a mechanika gry skomplikowana. Balans gry będzie najtrudniejszy. To dużo skomplikowanych systemów. Gra musi być trudna, ale możliwa do przejścia. Dająca satysfakcję.
Jeśli jesteś ciekawy co jeszcze będzie w tej grze… Od poniedziałku kolejne informacje. Będą zrzuty ekranu i gameplay, a nawet demo. Ale wszystko po kolei. Czekaj na kolejne informacje!
Odpowiedz